Kisbér város hivatalos honlapja
           
       

NAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakban

2018. január 30. , kedd
NAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakbanNAV ügyfélszolgálat a kisbéri kormányablakban

Bővült a kormányablak szolgáltatása. 2018. január 12.-én délelőtt ünnepélyesen átadták a Kisbéri Járási Hivatalban a kormányablak új szolgáltatását, a NAV adóügyi ügyfélszolgálatát.

Dr. Kancz Csaba megyei kormánymegbízott elmondta, hogy ez a projekt két minisztérium, a Nemzetgazdasági Minisztérium és a Miniszterelnökség közös munkája révén, a kormányablakba integrálva jöhetett létre a NAV ügyfélszolgálati pontja. A kormány célja, hogy a lehető legkisebb bürokráciával és a lakóhelyükhöz legközelebb eső helyen szolgálja ki a lakosságot és a gazdaság szereplőit a mindennapos ügyeik rendezésében. A való élet is ezt bizonyítja – folytatta a kormánybiztos -, hiszen ezen ünnepség alatt is működtek a különböző szolgáltatások, és folyamatosan érkeztek az ügyfelek. Az ügyfeleknek jelenleg 1600 ügytípusban lehet intézni ügyeiket. Beszéde végén Kancz Csaba megköszönte a NAV segítségét, hogy a megyében már öt helyen, Esztergomban, Komáromban, Tatán, Oroszlányban és Kisbéren sikerült megnyitni az ügyfélszolgálatukat. Dr. Ladosné Kelemen Éva, a NAV megyei igazgatója beszédében elmondta, hogy NAV ügyfélbarát jellegét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a megyeszékhelyen kívül immár a fent említett öt városban működtet kihelyezett ügyfélszolgálatot. A lakosság egyre több része már ugyan elektronikusan rendezi adóügyeit, de az a tapasztalatuk, hogy van egy kör, akik személyesen szeretik intézni adóügyeiket. Ezeket az ügyfeleket a szolgáltatások széles körével, mintegy 89 fajta adóügyben felkészült szakemberek várják a kormányablakoknál így például az igazolások kiadása, adókártya, egészségügyi szolgáltatási járulék, folyószámla, ügyfélkapu-ügyintézés, a bevallások, beadványok átvétele és a bevallások javítása, csekk kiadása, stb. Sinkovicz Zoltán, Kisbér város polgármestere beszédében elmondta, hogy mind a megyei kormányhivatal, mind a Kisbéri Járási Hivatal személyében igen jó partnerre lelt a város, hiszen Kisbér fejlődése azóta gyorsult fel igazán, amióta járási központ lett. Jó döntés volt annak idején, amikor ezt a műemléki épületet eredeti állapotában felújította a kormány, és mára igazi huszonegyedik századi funkciókkal töltötte fel. Ez a beruházás most igaz nem igényelt épület vagy közterület felújítást, de egy nagyon fontos, szinte minden családot érintő szolgáltatásbővítést eredményezett. Végül megköszönte mindenkinek a segítségét, aki részt vet ebben a fejlesztésben, és azt kívánta Kisbér és a járás lakóinak, hogy használják egészséggel ezt a szolgáltatást is. A beszédek sorát Czunyiné Dr. Bertalan Judit képviselő asszony zárta, aki emlékeztetett arra, amikor 2011. január 2.-án Tatabányán átadták az első kormányablakot mindösszesen 23 ügykör intézésének a lehetőségével. Az eltelt hat év alatt óriási fejlődésen ment keresztül a közigazgatás, megalakultak a járási hivatalok, benne a kormányablakokkal, az intézhető ügykörök száma 1600. Elmondható, hogy az ügyfelek elégedettsége igazolja a kormánynak a közigazgatásban végrehajtott elképzeléseit. A beszédek után a felszólalók a jelképes szalagátvágással átadták az új ügyfélszolgálatot.

  • Elérhetőségek
  • Galéria
  • Kultúra
  • Látnivalók
  • Munkalehetőségek
  • Sport
  • Szálláshelyek
  • Testületi ülések
  • Videók
  • Városi KönyvtárWass Albert Művelődési Központ
    Kisbér Város Önkormányzata - 2870 Kisbér, Széchenyi u. 2. - Telefon: (+36 34) 552-002 - E-mail: titkarsag@kisber.hu