A tervező cég már hozzá is kezdett a munkához. Két héttel ezelőtt már jártak Kisbéren egyeztetni. A tanulmánytervet, a nyomvonal egyeztetéseket és az azokhoz kapcsolódó környezetvédelmi hatástanulmányokat készítik el.
A Komárom és Székesfehérvár közötti 85 kilométeres szakaszt az Uvaterv Zrt. készíti elő, míg a Székesfehérvár és Sárbogárd közötti 35 kilométert az Utiber Kft.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kihirdette a nyerteseket a Komárom és Sárbogárd közötti közlekedésfejlesztés tervezői közbeszerzésében. Ahogy azt korábban megírtuk, a projektben mintegy 120 kilométeres észak-dél irányú közlekedési folyosó jön létre a Dunántúlon, már meglévő utak fejlesztése által. Ez a négysávos út lehetőséget teremt a főváros elkerülésére, miután az M1-estől indulva gyakorlatilag az M6-osig húzódik majd, keresztezve az M7-est.
Ezt kell elvégezni a nyerteseknek
A most megjelent hirdetmény szerint a Komárom és Székesfehérvár közötti 85 kilométeres szakaszt az Uvaterv Zrt. készíti elő, míg a Székesfehérvár és Sárbogárd közötti 35 kilométert az Utiber Kft. A nyertesek feladata a tanulmányterv és a környezeti hatásvizsgálati dokumentáció készítése, valamint a környezetvédelmi engedély megszerzése.
A projekt során
Útfelújítást is tartalmaz a projekt
Mindezek mellett Komárom és Székesfehérvár között ezeket is elvégzik:
A Székesfehérvár és Sárbogárd közötti szakaszon ez is a nyertesek feladata:
Forrás: magyarepitok.hu