Több panaszbejelentés érkezett, hogy az utastájékoztató nem megfelelően működött, és volt, aki nem tudott időben elutazni, mivel nem arról az állásról indult a busza, ahol azt a kijelző jelezte.
A panaszok továbbítása után a következő tájékoztatást kaptuk :
A Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ (KNYKK) elnézést kér a tisztelt utazóközönségtől, de sajnos informatikai hiba okozta a téves kijelzéseket, melynek javításáról intézkedtek. Az egyes kocsiállások kijelzőjét mindig az az üzembentartó működteti, akié az éppen ott közlekedő autóbusz, ezért a hálózati működésben sajnos hibák léptek fel. Arra kérik az utazóközönséget, hogy a kezdeti időszakban indulás előtt győződjenek meg az információs ablaknál a helyes indulási kocsiállásról.
Akinek a hibából adódóan kára keletkezett, az jelezze rögtön az információs ablaknál, és a számlával igazolt kárát az üzemeltető megtéríti.